E-szkolenia

Za pomocą 2 narzędzi z pakietu TalkFusion możesz sam tworzyć

E-konferencje E-szkolenia E-prezentacje

>>OBEJRZYJ PREZENTACJĘ<<

Korzyści korzystania z pakietu TalkFusion dla trenerów/wykładowców:

1. Zmniejszysz swoje koszty. Miesięczny abonament to wydatek $35 i to za cały pakiet 8 narzędzi. Żadnych ukrytych innych opłat.

2. Brak limitów. Możesz organizować konferencje lub szkolenia on-line bez jakichkolwiek limitów, czy ograniczeń.

3. Najwyższa jakość. Zawsze dana będzie Tobie najwyższa jakość za tę samą cenę. Twoje rozterki między kosztami a jakością to już przeszłość.

4. Nielimitowana liczba uczestników. W miesięcznym abonamencie dajemy Tobie możliwość zaproszenia nielimitowanej ilość gości – nawet kilkanaście tysięcy osób – na e-szkolenia lub e-konferencje.

5. Cały czas. Tylko Ty decydujesz o tym, kiedy robić swoje szkolenia on-line. Robisz je, kiedy chcesz. Panel jest aktywny 24/h, 7 dni w tygodniu. Zgłaszanie terminów, umawianie się, czy wcześniejsze bukowanie to już przeszłość.

6. Łatwe zarządzanie. Sam zarządzasz tworzeniem własnych konferencji poprzez bardzo intuicyjny panel sterowania.

7. Możliwość ograniczenia dostępu. Twoje konferencje czy szkolenia internetowe mogą być publiczne, lub prywatne. Masz możliwość ograniczenia dostępu np. w przypadku płatnych szkoleń, wprowadzenia logowania się za pomocą haseł.

8. Recording. Każde szkolenie internetowe możesz nagrać.

9. Ankiety. Możesz tworzyć ankiety i wysyłać je swoim uczestnikom w trakcie konferencji czy szkolenia. Również możesz dzielić się plikami, które uczestnicy mogą ściągnąć podczas sesji.

10. Udostępnienie pulpitu. Masz możliwość udostępnienia swojego pulpitu podczas konferencji czy szkolenia. Każdy uczestnik będzie mógł śledzić Twoje ruchy, na Twoim komputerze.

11. Kontener z danymi. Możesz korzystać z wirtualnego dysku TalkFusion, z którego będziesz zaczytywać potrzebne pliki i filmy w trakcie sesji. Możesz również zaczytywać je wprost ze swojego komputera.

12. Proste zapraszanie. System TalkFusion daje Tobie kilka, bardzo prostych w użyciu, sposobów zapraszania potencjalnych uczestników.

13. Raporty. Po każdej sesji masz wgląd w raporty.

14. Pomocne opcje. Otrzymujesz wiele narzędzi ułatwiających prezentację on-line (okienko czat, lista obecności, notatnik, zdefiniowane szablony nawigacji i wiele innych użytecznych opcji).

15. Własna marka. Masz możliwość wgrania swojego własnego baneru z logo i tym samym zwiększenie rozpoznawalności swojej firmy.


Korzyści dla odbiorców i uczestników szkoleń i konferencji internetowych:

1. Mniejsze koszty. Przede wszystkim zmniejszysz koszty, do których zalicza się: koszt transportu (paliwo, bilety, parkingi), koszty wynajęcia sali, koszty cateringu (nieraz występują jako dodatkowa opcja), koszty zakwaterowania, koszty delegacji.

2. Oszczędzanie czasu. Uczestnicy szkoleń niejednokrotnie spędzają dwa razy więcej czasu w podróży, niż na samym szkoleniu.

3. Wygoda. Nie trzeba męczyć się trudami podróży, kiepskim jedzeniem, niewygodnym łóżkiem.

4. Ogólnodostępność. Sięgają tam, gdzie sięga sieć internet. Nawet chora osoba może w nich uczestniczyć, wygodnie zasiadając w fotelu w swoim domowym zaciszu i nie zarażając innych uczestników.

>>ZOBACZ KRÓTKIE INTRO<<

Instrukcja rejestrowania do Talk Fusion – stąd dowiesz się jak krok po kroku wypełnić pola.

One response

3 07 2011
Biznes plan | Poradnik – Wielka Brytania

[…] że biznes opiera się na marketingu, promocji, reklamie. Nie zapomonaj również o szkoleniach, programach konferencji. Wysyłaj videomaile, twórz prezentacje w internecie, webinaria. […]

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




%d bloggers like this: